تاریخ انتشار : شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 19:28
65 بازدید
کد خبر : 208094

اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی داستان رضوی برگزار شد

اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی داستان رضوی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرشید فلاح مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این آیین، بیان کرد:جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی با هدف ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی با معارف و سیره امام هشتم شیعیان برگرار می شود و در جریان آن، چهره های مستعد و جریان ساز فرهنگی جهت تولید آثار ارزشمند

اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی داستان رضوی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرشید فلاح مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این آیین، بیان کرد:جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی با هدف ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی با معارف و سیره امام هشتم شیعیان برگرار می شود و در جریان آن، چهره های مستعد و جریان ساز فرهنگی جهت تولید آثار ارزشمند در زمینه ادبیات رضوی، شناسایی می‌شوند.

فلاح با بیان اینکه ۵۷۸اثر از ۲۸۳ نویسنده به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی ارسال شده است، افزود:این آثار در دو بخش داستان کوتاه و رمان بوده که از سراسر کشور ارسال شده است.

وی اظهار کرد: آثار ارسالی شامل: ۴۸۸ داستان کوتاه،۷۸ رمان و ۱۲ اثر متفرقه بود که از کل آثار رسیده به جشنواره ۲۳۶ اثر مربوط به آقایان و مابقی مربوط به بانوان بوده است.

در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی داستان رضوی به ۸ برگزیده در بخش داستان کوتاه و ۱۰ اثر در بخش رمان جوایزی اهدا شد و ۱۰ نفر از شرکت کنندگان استان سمنان نیزتقدیر شدند.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.