تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فروردین 1403 - 12:42
198 بازدید
کد خبر : 208269

ارجاع به اسپایدرمن در سریال « invencible»

ارجاع به اسپایدرمن در سریال « invencible»

  به گزارش سایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده فصل دوم سریال «invencible» با یک پایان‌بندی خشن دیگر به اتمام رسید، اما در خلال بحران وجودی مارک گریسون (استیون یون)، او با چند شخصیت جالب در سراسر ابعاد مختلف روبرو می‌شود. در میان لیست چیزهای عجیب و غریبی که Invincible در حالی

 

به گزارش سایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده فصل دوم سریال «invencible» با یک پایان‌بندی خشن دیگر به اتمام رسید، اما در خلال بحران وجودی مارک گریسون (استیون یون)، او با چند شخصیت جالب در سراسر ابعاد مختلف روبرو می‌شود.

در میان لیست چیزهای عجیب و غریبی که Invincible در حالی که آنگستروم لوی (سترلینگ کی براون) او را به سراسر چندجهانی پرتاب می‌کند، می‌بیند، می‌توان به دایناسورهای سخنگو، محله‌های پر از زامبی و بایرستان‌های آخرالزمانی اشاره کرد. در بیشتر این دنیاها، Invincible برای نجات جان خود مبارزه می‌کند، اما برخی دیگر کم‌اهمیت‌تر هستند و او حتی می‌تواند با ساکنان چندجهانی صحبت کند.

 

یکی از ساکنینی که با او ملاقات می‌کند، شباهت عجیبی به یک وب‌گرد دوستانه از محله‌ای خاص دارد که همه ما از یک مجموعه کامیک کاملاً متفاوت می‌شناسیم و دوستش داریم. در واقع، صدای پشت این شخصیت عنکبوتی، برای طرفداران شخصیت برجسته‌ی مرد عنکبوتی، آشنا به نظر می‌رسد. این یک نقش‌آفرینی ویژه‌ی بسیار خاص است که شایعات عجیب و غریبی را تایید می‌کند، و حتی تنها حضور یک شخصیت کمیک بوکی از یک بعد دیگر نیست که ما شاهد آن هستیم. 

ایجنت اسپایدر در فصل دوم سریال invencible چه کسی است؟

چند ماه پیش شایعاتی مبنی بر دیدار Invencible با اسپایدرمن در فصل دوم این سریال منتشر شد. این شایعات به دلیل حضور صداپیشه جاش کیتون در این فصل قوت گرفت. جاش کیتون به خاطر صداپیشگی شخصیت پیتر پارکر در سریال محبوب «اسپایکtacular Spider-Man» شناخته می‌شود. رابرت کرکمن، خالق Invencible، این شایعات را رد کرد. از آنجایی که اسپایدرمن و Invencible متعلق به دو کمپانی کامیک بوکی کاملاً متفاوت هستند، تحقق چنین ایده‌ای چندان قابل باور نبود. با این حال، آیا این دو شخصیت در نهایت در پایان فصل دوم Invencible با هم ملاقات می‌کنند؟ خب… تا حدودی.

 

اولین بعدی که مارک به آن سفر می‌کند، دنیایی است که در آن شخصیتی به نام ایجنت اسپایدر (با صداپیشگی کیتون) که تار می‌افکند، در حال مبارزه با شخصیتی با نامی حتی آشکارتر، پروفسور اختاپوس، است. این تقلیدی از دکتر اختاپوس سعی دارد ایجنت اسپایدر را به چنگ خود درآورد که ناگهان Invencible با پرواز از میان یک پورتال او را متوقف می‌کند. ایجنت اسپایدر از Invencible برای کمکش تشکر می‌کند و این دو گفتگوی کوتاهی با هم دارند. هرچند او از نظر فنی اسپایدرمن را بازی نمی‌کند، اما دیدن جاش کیتون در نقش شخصیتی شبیه به او در انیمیشن دوبعدی بسیار لذت‌بخش است.

 

Invincible کمی تعجب می‌کند که ایجنت اسپایدر از افتادن او از یک پورتال چندان شوکه نمی‌شود، اما این شخصیت تارزننده اشاره می‌کند که این اولین باری نیست که با چندجهانی روبرو می‌شود. این احتمالاً اشاره دیگری به ماجراهای متعدد اسپایدرمن در سراسر چندجهانی است، همانطور که در فیلم‌های «مرد عنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» و «دنیای عنکبوتی» دیدیم. (صحبت از دنیای عنکبوتی شد، جاش کیتون در واقع برای نقش کوتاهی در فیلم «مرد عنکبوتی: در سراسر دنیای عنکبوتی» دوباره نقش اسپایدرمن خود را بازی کرد.) با وجود نقدهای مثبت و طرفداران وفادار، سریال «اسپایکtacular Spider-Man» در سال ۲۰۰۹ بدون هیچ مراسم خاصی لغو شد. طرفداران خواهان احیای این سریال هستند و موفقیت گسترده «مردان ایکس ۹۷» این درخواست‌ها را حتی قوی‌تر کرده است. 

 

Invencible با “مردی که لباس خفاش می‌پوشد” هم ملاقات می‌کند

دنیای کمیک «invencible» قبلاً (یا بهتر است بگوییم، تا پیش از این) شخصیت نمونه‌ی بتمن خودش را با دارک‌وینگ (با صداپیشگی لنی جیمز) داشت، اما فصل دوم سریال «invencible» تلویحاً می‌گوید که خود بروس وین ممکن است در چندجهانی وجود داشته باشد. انگار حضور یک شخصیت که تقلیدی از یک ابرقهرمان مارول است، کافی نبود، مارک همچنین با یک قهرمان دیگر با شنلی سیاه و بلند در صحنه‌ای کاملاً برگرفته از کمیک‌ها ملاقات می‌کند. شخصیت واقعی دیده نمی‌شود، اما زمانی که مارک او را به عنوان «مردی که لباس خفاش می‌پوشد» توصیف می‌کند (با دقت از ترکیب این دو کلمه و خشم حق نشر دی‌سی کامیکس اجتناب می‌ورزد)، کاملاً مشخص است که او با چه کسی صحبت می‌کند.

برخلاف ایجنت اسپایدر که تقلیدی آشکار از اسپایدرمن است، این بخش از پایان فصل دوم سریال «invencible» نشان می‌دهد که این واقعاً بتمنی از یک بعد دیگر است. مشابه با اسپایدرمن، بتمن هم از لحاظ تاریخی درگیر ماجراهای چندجهانی بوده است. این موضوع را در سال ۲۰۲۳ با فیلم «فلش» دیدیم، جایی که مایکل کیتون برای اولین بار از زمان فیلم «بازگشت بتمن» دوباره نقش شخصیت شنل‌پوش را بازی کرد.

 

دلیل اینکه اسپایدرمن و بتمن از نظر فنی در سریال «invencible» ظاهر نمی‌شوند، احتمالاً به دلیل مسائل مربوط به حق نشر است، زیرا مارول و دی‌سی کامیکس کاملاً از کمپانی اکشن کامیکس، خانه‌ی «invencible»، جدا هستند. با این حال، در دوره‌ای که پر از کراس‌اور است، شاید روزی شاهد تعامل این شخصیت‌ها با هم باشیم. حتی جیمز گان، رئیس دی‌سی استودیو، ایده‌ی کراس‌اور با مارول را مطرح کرده است، بنابراین هر چیزی ممکن است. 

 

هم اسپایدرمن و هم بتمن سریال‌های جدیدی در پرایم ویدیو خواهند داشت

با اینکه مسائل مربوط به حق نشر وجود دارد، کمی عجیب است که در پایان فصل دوم سریال Invencible، اشاره‌ی بیشتری به اسپایدرمن و بتمن نشده است. دلیل این امر آن است که هر دوی این شخصیت‌ها در آینده به شکل قابل توجهی وارد پرایم ویدیو خواهند شد و باعث گسترش بیشتر امپراتوری محتوای ابرقهرمانی این سرویس استریمینگ می‌شوند. یکی از این سریال‌ها اسپین‌آفی است که روی نسخه‌ی محبوب طرفداران از پیتر پارکر تمرکز می‌کند و دیگری یک انیمیشن جدید از یک افسانه‌ی این صنعت است.

طرفداران فیلم‌های دنیای عنکبوتی به سرعت عاشق اسپایدرمن نوآر (با صداپیشگی نیکلاس کیج) شدند، نسخه‌ای از پیتر پارکر که یک کارآگاه از نیویورک دوران جنگ جهانی دوم است. در سال ۲۰۲۳، فیل لرد و کریس میلر، تهیه‌کنندگان دنیای عنکبوتی، ساخت یک سریال لایو اکشن با محوریت اسپایدرمن نوآر را تایید کردند که از پرایم ویدیو پخش خواهد شد. جزئیات این سریال مخفی نگه داشته شده، اما کیج تأیید کرده است که در مورد مشارکت در این سریال صحبت‌هایی شده است.

 

بتمن نیز از طریق سریال «بتمن: شنل‌دارِ جنگجو» به پرایم ویدیو می‌آید. آمازون این سریال را نجات داد، چرا که در تصفیه اخیر کمپانی برادران وارنر این سریال یکی از قربانیان لغو شدن بود. در آن زمان، خبر لغو شدن این سریال شوکه‌کننده بود، زیرا خالق آن بروس تیم است، ذهن خلاق پشت یکی از بهترین انیمیشن‌های ابرقهرمانی ساخته شده، یعنی «بتمن: سریال انیمیشن». همانند اسپین‌آف اسپایدرمن نوآر، جزئیات زیادی در مورد سریال جدید بتمن نمی‌دانیم، اما همچنان به شدت مورد انتظار است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.