تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 13:42
249 بازدید
کد خبر : 208256

امتیاز Red Magic 9 Pro AnTuTu فاش شد. مشخصات کلیدی به طور رسمی قبل از عرضه در ۲۳ نوامبر منتشر شد

امتیاز Red Magic 9 Pro AnTuTu فاش شد. مشخصات کلیدی به طور رسمی قبل از عرضه در ۲۳ نوامبر منتشر شد

به گزارش گروه خبری و به نقل از گادگتس۳۶۰ سری Red Magic 9 Pro قرار است در تاریخ ۲۳ نوامبر در چین عرضه شود. گفته می شود که جانشین سری Red Magic 8 Pro خواهد شد که در ژانویه امسال رونمایی شد. مدل‌های Red Magic 8 Pro با نمایشگرهای ۶.۸ اینچی AMOLED فول اچ‌دی پلاس

Red Magic 9 Pro AnTuTu Score Revealed; Key Specifications Officially Teased Ahead of November 23 Launch

به گزارش گروه خبری و به نقل از گادگتس۳۶۰ سری Red Magic 9 Pro قرار است در تاریخ ۲۳ نوامبر در چین عرضه شود. گفته می شود که جانشین سری Red Magic 8 Pro خواهد شد که در ژانویه امسال رونمایی شد. مدل‌های Red Magic 8 Pro با نمایشگرهای ۶.۸ اینچی AMOLED فول اچ‌دی پلاس و تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه شدند. انتظار می‌رود سری‌های آینده ارتقاء قابل توجهی نسبت به گوشی‌های قبلی ارائه دهند. نوبیا از طراحی سری Red Magic 9 Pro و همچنین مشخصات کلیدی این گوشی‌ها خبر داده است. اکنون، این شرکت جزئیات بیشتری از این سری و AnTuTu امتیاز مدل پایه را فاش کرده است.

AnTuTu در Weibo به اشتراک گذاشت که Red Magic 9 Pro پایه با شماره مدل NX769J دارای امتیاز AnTuTu 2,290,773 است. امتیاز CPU 516,397 است، در حالی که امتیاز GPU و MEM به ترتیب ۹۰۴,۴۹۲ و ۴۵۷,۷۳۴ است. بر اساس سایت بنچمارک، این گوشی همچنین دارای امتیاز UX 412150 است. این گوشی اندروید ۱۴ را به صورت خارج از جعبه اجرا می کند و از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به همراه ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند.

از سوی دیگر، Nubia تأیید کرد که Red Magic 9 Pro دارای پنل‌های BOE Q9+ با نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۰۰۰ هرتز، نرخ کاهش نور PWM 2160 هرتز و سطح حداکثر روشنایی محلی ۱۶۰۰ نیت است. این پیشرفت قابل توجهی نسبت به صفحه نمایش BOE Q9 مورد استفاده در مدل های Red Magic 8 Pro، طبق گفته شرکت است. صفحه نمایش های تلفن های آینده ادعا می کنند که انحراف رنگ بهبود یافته، جلوه های نمایشگر در نور کم، عملکرد روشنایی بهتر و حداقل مشکلات لکه دار شدن صفحه نمایش را به ارمغان می آورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.