تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 17:16
121 بازدید
کد خبر : 208242

شایعه شده است که سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ از همان دوربین اصلی استفاده می کند

شایعه شده است که سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ از همان دوربین اصلی استفاده می کند

به گزارش گروه خبری و به نقل از گسمارنا نوآوری سالانه در قلمرو گوشی های هوشمند هرگز کار آسانی نبوده است. مسلماً، بازطراحی مجدد اجزای داخلی و مکانیزم‌های پیچیده لولای مدرن تاشو سخت‌تر است. اکنون شایعات در مورد گوشی بعدی Z Fold6 سامسونگ به گوش می رسد. انتظار تغییرات زیادی در Galaxy Z Fold6 نداشته

Samsung Galaxy Z Fold6 rumored to use the same main camera

به گزارش گروه خبری و به نقل از گسمارنا نوآوری سالانه در قلمرو گوشی های هوشمند هرگز کار آسانی نبوده است. مسلماً، بازطراحی مجدد اجزای داخلی و مکانیزم‌های پیچیده لولای مدرن تاشو سخت‌تر است. اکنون شایعات در مورد گوشی بعدی Z Fold6 سامسونگ به گوش می رسد.

انتظار تغییرات زیادی در Galaxy Z Fold6 نداشته باشید. حداقل می توانیم از دوربین مطمئن باشیم. این همان Fold4 و Fold5 است، مطمئناً.

— ICE UNIVERS (@UniverseIce) 19 اکتبر ۲۰۲۳
به گفته ICE UNIVERSE یکی از کارشناسان داخلی، ما باید انتظارات خود را در مورد دوربین اصلی Z Fold6 کاهش دهیم. ظاهراً سامسونگ از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN3 سامسونگ (۱/۱.۵۶ اینچ ۱.۰ میکرومتر) برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. این همان حسگر موجود در Z Fold5 و همچنین Z Fold4 است. Z Fold3 برای پیدا کردن دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX555.

اگر این درست باشد، مسلماً کمی سخت است، اما طبق گزارش‌های موثق دیگر THE ELEC، سامسونگ ممکن است به دنبال نازک کردن Z Fold6 باشد و شروع به کاهش شکاف ضخامت بین محصولات خود و رقیب کند. طبق گزارش گفته شده، سامسونگ ممکن است در حال مهندسی معکوس Mate X5 هواوی تاشو باشد تا ببیند چگونه این شرکت چینی به مشخصات نازک‌تر و باتری داخلی بزرگ‌تر دست یافته است.

شایعه شده است که سامسونگ گلکسی Z Fold6 از همان دوربین اصلی استفاده می کند
برای زمینه، Z Fold5 دارای ۶.۱ میلی‌متر باز و ۱۳.۴ میلی‌متر تا شده است، در حالی که میت X5 5.3 میلی‌متر باز و ۱۱.۱ میلی‌متر تا شده است. شیائومی میکس فولد ۳ با ضخامت ۵.۳ میلی‌متر باز و ۱۰.۹ میلی‌متر تاشده به‌طور قابل‌توجهی باریک‌تر است. OnePlus Open جدید ۵.۸ میلی متر باز و ۱۱.۷ میلی متر تا شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.