تاریخ انتشار : شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 19:28
23 بازدید
کد خبر : 208096

ضرورت پاسخگویی مسئولان استان یزد به خبرنگاران/ساماندهی روابط عمومی ها در دستور کار استانداری

ضرورت پاسخگویی مسئولان استان یزد به خبرنگاران/ساماندهی روابط عمومی ها در دستور کار استانداری

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مهران فاطمی با اشاره به لزوم پاسخگویی به رسانه ها و خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان روابط عمومی باید بیش از پیش نسبت به ساماندهی حوزه کاری خود اقدام کنند و این مهم باید با محوریت استانداری اجرایی شود. وی افزود: جریان اطلاع رسانی و روابط عمومی دستگاه‌ها نباید به

ضرورت پاسخگویی مسئولان استان یزد به خبرنگاران/ساماندهی روابط عمومی ها در دستور کار استانداری

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مهران فاطمی با اشاره به لزوم پاسخگویی به رسانه ها و خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان روابط عمومی باید بیش از پیش نسبت به ساماندهی حوزه کاری خود اقدام کنند و این مهم باید با محوریت استانداری اجرایی شود.

وی افزود: جریان اطلاع رسانی و روابط عمومی دستگاه‌ها نباید به خاطر نیروی ناکارآمد و یا توجیه نبودن مدیران فرآیند و جریان معیوبی داشته باشد.

استاندار یزد با بیان اینکه بار تولید محتوا باید برحسب تخصص روابط عمومی‌ها بین دستگاه‌های اجرایی مختلف تقسیم شود، گفت: اگر در دستگاه‌های تخصص روابط عمومی و اطلاع رسانی وجود ندارد، مدیران دستگاه‌های باید این حوزه را برون سپاری کنند.

فاطمی تقویت حلقه اتصال دستگاه‌ها با اصحاب رسانه را از دیگر الزامات اجرایی دانست و بیان کرد: مدیران نباید در اختیار گذاشتن محتوا و اطلاعات دستگاه ها تابعه خود کم کاری کنند.

وی ارتقای سواد رسانه‌ای از دیگر الزامات اجرایی استان برشمرد و گفت: جریان رسانه یکی از موثرترین ابزارهای توسعه‌ای است که باید در استان یزد بروزرسانی شود.

فاطمی تقسیم کار در مسائل کلان یزد را از جمله مهمترین مأموریت‌های جریان رسانه‌ای استان دانست و افزود: هم افزایی رسانه‌ای عامل توسعه جریان رسانه‌ای استان یزد که باید مد نظر جدی قرار گیرد.

وی برنامه تحولی یزد نوین را مهم ترین اولویت اجرایی استان یزد دانست و بیان کرد: یزد نوین برنامه‌های عملیاتی و فنی است که هر جریان سیاسی باید برای توسعه همه جانبه استان یزد به آن تکیه کند.

استاندار یزد استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای تبیین دستاوردها و اقدامات در دستور کار را ضروری دانست و بیان کرد: ذات رسانه، پرسش و انتقاد است و برای داشتن مخاطب باید مشکلات و راهکار دادن را به عنوان زبان گویای مردم مورد توجه قرار داد.

وی ادامه داد: برآیند همه نقدها و تعریف‌ها باید این باشد که امید در جامعه زنده باشد زیرا اصل کارآمدی نظام و امیدوار بودن مردم به آینده، خط قرمز ماست و در این مرز باید انتقادات هم صورت گیرد.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.