تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 16:43
56 بازدید
کد خبر : 208165

کشف ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از دو دستگاه تریلر در مشهد

کشف ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از دو دستگاه تریلر در مشهد

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری طرق با انجام تحقیقات گسترده به اطلاعاتی مبنی بر بارگیری محموله سوخت قاچاق به وسیله ۲ دستگاه تریلر کشنده در شهرک صنعتی طرق دست یافتند. وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل موردنظر اعزام و پس از شناسایی ۲

کشف ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از دو دستگاه تریلر در مشهد

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری طرق با انجام تحقیقات گسترده به اطلاعاتی مبنی بر بارگیری محموله سوخت قاچاق به وسیله ۲ دستگاه تریلر کشنده در شهرک صنعتی طرق دست یافتند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل موردنظر اعزام و پس از شناسایی ۲ دستگاه تریلر مورد نظر در بازرسی از این ۲ دستگاه کامیون کشنده ۱۵ مخزن پلاستیکی حاوی ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی ۲ متهم را در این زمینه دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مشهد با تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست؛ در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.