این دوره در دور دوم به طرز چشمگیری تغییر کرد! برداشت “Sonic Racing Cross World” که در آن می توانید از یک احساس جدید و با طراوت لذت ببرید – ساعت بازی

[ad_1] او محدودیت های سرعت را به چالش می کشد ، رقبای خود را شکست می دهد و هدف آن تبدیل شدن به یک پرچم شطرنجی با شکوه است. این جذابیت بازی های مسابقه اکشن است. با این حال ، آیا تا به حال از این واقعیت که بارها همان دوره را طی می کنید
[ad_1]

او محدودیت های سرعت را به چالش می کشد ، رقبای خود را شکست می دهد و هدف آن تبدیل شدن به یک پرچم شطرنجی با شکوه است. این جذابیت بازی های مسابقه اکشن است. با این حال ، آیا تا به حال از این واقعیت که بارها همان دوره را طی می کنید ، احساس ناراحتی کرده اید؟
جوجه تیغی با سرعت صدا باعث ایجاد یک سوراخ باد جدید در “حس مشترک” بازی های مسابقه می شود. این بازی اکشن مسابقه “Sonic Racing Cross World” برای PlayStation 5/PlayStation 4/Xbox Series X | S/Xbox One/Nintendo Switch/PC است که در تاریخ ۲۵ سپتامبر توسط Sega منتشر می شود.
برای قرار دادن این کار به دو کلمه ، همه چیز به “یک هیجان بیش از حد که غرایز شما را تحریک می کند” می رسد و همانطور که از عنوان نشان می دهد ، “یک تجربه دوره نوآورانه که از جهان عبور می کند”. یک سیستم بی سابقه با عملکردی نفیس ، سرعت بافته شده توسط موسیقی و عملکرد خود این مسابقه در دامان دوم به طرز چشمگیری تغییر می کند. این بار توانستم ابتدا این بازی را انجام دهم ، بنابراین می خواهم برداشت های خود را با شما به اشتراک بگذارم.
[تریلر بازی Sonic Racing Cross World Game Fest]
مانور بودن نفیس ، جمع آوری حلقه استراتژیک ، عمل شتاب و بازی نهایی که توسط بهترین موسیقی پس زمینه ایجاد شده است
اولین چیزی که هنگام انجام این بازی احساس کردم سرگرم کننده خالص “دویدن و احساس خوب” بود. این احساس هیجان انگیز توسط ترکیب نفیس چندین عنصر ایجاد می شود.
بزرگترین چیز عملکرد نفیس است که باعث می شود همه “خوب” شوند. همانطور که کارگردان خلاق Kobayakawa Ken گفت ، “این رفتار بسیار آسان بازی بود” ، تنظیمات در همه جا انجام می شود تا بازیکنان احساس خوبی داشته باشند.
به طور خاص ، ویژگی دستیار دسته ، که به طور پیش فرض فعال می شود ، برای جلوگیری از پریشان بازیکنان بدون هیچ چیز دیگری نیست و منحنی ها و رانش ها به طرز شگفت آور صاف هستند. با این پشتیبانی طبیعی ، همه می توانند احساس کنند که “برای خودشان خوب هستند” و از لذت دستکاری آزادانه دستگاه لذت می برند.


کنترل ماشین راحت. این تنظیم شده است به گونه ای که می توانید گوشه ها را دقیقاً همانطور که انتظار دارید برگردانید.
مورد دوم یک سیستم آشنا است که هرچه بیشتر حلقه ها را در این دوره جمع کنید ، سرعت بالایی را افزایش می دهد. اگر مورد حمله قرار بگیرید ، حلقه را رها خواهید کرد ، بنابراین یک روانشناسی وجود دارد که باعث می شود همیشه بخواهید حلقه ها را جمع کنید. با این حال ، جلوگیری از حمله کامل به طور کامل دشوار خواهد بود ، و احتمالاً با این فرض که برخی از حلقه ها را از دست خواهید داد ، اجرا خواهید شد.
بنابراین ، مهم نیست که نه تنها خط را در کمترین فاصله قرار دهید ، بلکه خطی را نیز در نظر بگیرید که در آن بتوانید حلقه های بیشتری را حتی در یک فاصله کمی جمع کنید. بر خلاف سختگیری تنها کسی که قصد دریافت پاسخ صحیح را دارد ، دامنه انتخاب خط که متناسب با اوضاع است ، سرگرم کننده این کار را گسترش می دهد.
علاوه بر این ، زنجیره ای از اقدامات که سرعت را تسریع می کند نیز یک نکته اصلی است. جذابیت عالی انواع اقدامات شتاب است که فقط مربوط به دویدن نیست ، مانند جابجایی برای جمع آوری اتهامات با رانش ، یا پس از ضربه زدن به یک ترفند هوا در هنگام پرش ، به زمین می روید. مهم است که این اقدامات را برای حفظ سرعت در کنار هم قرار دهیم و احساس اینکه تکنیک های بازیکن مستقیماً منجر به سرعت می شوند مقاومت ناپذیر است.
احساس بازی آنها با صدای پر جنب و جوش آنها به حداکثر می رسد. این اثر عمدتاً توسط کای ساخته شده است ، که روی ترانه هایی مانند “Chain Chronicle” کار کرده است و این آهنگ توسط موسیقی سریع از افتتاح اسیر می شود و موسیقی پس زمینه ای که با هر رپ در طول مسابقه تغییر می کند ، پخش کننده را به اوج خود می رساند. می توان گفت این احساس وحدت بین موسیقی و پخش اصلی ترین احساس هیجان انگیز این کار است.


با تصمیم گیری در مورد اقدامات ، شادی از جمع آوری حلقه ها و سرگرمی شتاب وجود دارد.
“شوک دامان دوم” حس مشترک بازی های مسابقه را سرنگون می کند
علاوه بر عملیات طراوت ، آنچه این کار را منحصر به فرد می کند ، سیستم خلاقانه “Cross World” است.
در بازی های سنتی مسابقه ، این چالش گاهی اوقات “کمبود” بود که شامل سه بار در همان دوره است. این کار اساساً آن عقل سلیم را واژگون می کند. در دامان دوم ، بازیکنی که مقام اول را قرار داده است وارد دنیای کاملاً متفاوتی می شود. این سیستم بزرگترین تأثیر این کار بود.
بیایید “Donpa Grand Prix” را که ما توانستیم این بار به عنوان نمونه بازی کنیم ، بگیریم. دوره اول “E-stadium” ، یک دوره سرپوشیده با نورپردازی آینده نگر است. با این حال ، در دامان دوم ، این دوره به طور چشمگیری در یک دوره شبیه به کازینو مانند تغییر می کند.
در دوره زیر ، شما از فلات باز آفتاب ، “باغ رنگین کمان” ، به یک مرحله زیر آب تاریک که در آن جوجه های غول پیکر می شوند ، خواهید بود. از کاخ آب ، یادآور یک کاخ آب ، ما به غاری که در آن گدازه های سوزاننده جریان می یابد ، پیچیدیم.
مناظر و موسیقی کاملاً تغییر کرد و هیجان و تعجب وجود داشت که گویی یک مسابقه کاملاً متفاوت آغاز شده است.
این سیستم کاملاً مظهر “تعجب مهیج” است که Taki Ryuichi ، تولید کننده این اثر ، به عنوان یک کلمه کلیدی گفته می شود. علاوه بر این ، با دادن یک مزیت واضح از “انتخاب دوره” به بازیکنان اول ، برای افراد آسان تر می شوند که یک مسابقه پرشور را توسعه دهند که همه به طور جدی هدف خود را به جای تماشای اوضاع از پشت ، جایی که احتمالاً مورد حمله قرار می گیرند ، قرار می گیرند.
این اختراع به شما امکان می دهد تا در هر سه دور با یک احساس تازه اجرا کنید و “چکه” را به هر دو اصطلاح استراتژیک و گیم پلی با موفقیت از بین برده است.


حقوق انتخاب دوره بازیکنان درجه یک را به بازیکنان اول بدهید
سفارشی سازی عمیق برای دنبال کردن مهارت های رانندگی خود
همچنین عناصر سفارشی سازی عمیق زیادی وجود دارد که بازیکنان می توانند برای مدت طولانی از آن لذت ببرند. علاوه بر چهره های آشنا مانند Sonic و Eggman ، مشخص شده است که شخصیت هایی مانند Cream & Cheese ، Thezu ، Jet ، Wave و Storm در مسابقه دهنده ها شرکت می کنند.
با انتخاب یک مسابقه دهنده و سپس آزادانه ترکیب نوع و وسایل سبد خرید خود ، می توانید استراتژی خود را ایجاد کنید.
همچنین ، همانطور که در جشنواره بازی تابستانی اعلام شد ، برنامه هایی برای همکاری دوره ها ، ماشین ها ، شخصیت ها و رویدادهای آنلاین از Minecraft و همچنین همکاری هایی وجود دارد که دارای شخصیت هایی مانند Hatsune Miku ، Joker و Kasuga Ichiban هستند.
اسباب بازی ها از دفاعی تا فنی متغیر است که حتی اگر مورد اصابت قرار نگیرد ، موارد را رها نمی کنند. آنچه که من به خصوص به آن جلب کردم ، یک اسباب بازی بود که به شما امکان می دهد ترفندهای هوایی را سریعتر کنید. با استفاده از این ، حتی یک بلوز کوتاه که به طور معمول فقط به شما امکان می دهد یک ترفند را بدست آورید ، می توانید یک تهاجمی را انجام دهید ، مانند ساخت ترفندهای متعدد و کسب یک خط فرود. زمان برای در نظر گرفتن دقیق ترکیبات اسباب بازی متناسب با سبک بازی شما ، زمان سعادتمندی برای گیمرها است.
ما همچنین عناصری را دیدیم که به شما امکان می دهد قطعات جدید را با بلیط هایی که با توجه به نتایج مسابقه می توان به دست آورد ، باز کنید و “استرلینگ قرمز” را از هر دوره جمع آوری کنید.


ترکیب وسایل متناسب با سبک بازی شما سرگرم کننده است


می توانید “استرلینگ قرمز” را پیدا کنید و بر اساس نتایج مسابقه خود بلیط دریافت کنید. از بلیط دریافتی می توان برای باز کردن قطعات سفارشی استفاده کرد.
من احساس کردم که “Sonic Racing Cross World” یک کار خیره کننده است که نهایی را در هیجان انگیز ، شادی اساسی بازی های مسابقه به ارمغان می آورد ، ضمن اینکه با سیستم نوآورانه خود به نام “Cross World” ویژگی های استراتژیک و شگفت آور بی سابقه ای ایجاد می کند.
این بازی که توسط تیم توسعه به وجود آمده است ، مطمئناً افق جدیدی را برای بازی های مسابقه اکشن باز می کند. امیدوارم با این تکنیک این “احساس جدید و طراوت” را تجربه کنید.

[ad_2]
لینک منبع
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰