تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 16:00
407 بازدید
کد خبر : 208261

معرفی سری ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی برای ژانویه ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است

معرفی سری ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی برای ژانویه ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است

به گزارش گروه خبری و به نقل از گسمارنا شیائومی معرفی سری Redmi 13C خود را در هند با یک تیزر برای عرضه جهانی Redmi Note 13 Pro+ به پایان رساند. پایان پخش زنده نشان داد که این رویداد کاملاً روی Redmi Note 13 Pro+ گرفته شده است که تأیید شده است که در ژانویه ۲۰۲۴

Redmi Note 13 Pro+

به گزارش گروه خبری و به نقل از گسمارنا شیائومی معرفی سری Redmi 13C خود را در هند با یک تیزر برای عرضه جهانی Redmi Note 13 Pro+ به پایان رساند. پایان پخش زنده نشان داد که این رویداد کاملاً روی Redmi Note 13 Pro+ گرفته شده است که تأیید شده است که در ژانویه ۲۰۲۴ در هند عرضه می شود.

شیائومی سری ردمی نوت ۱۳ پرو در هند برای ژانویه ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد
سری Redmi Note 13 شیائومی از سه عضو تشکیل شده است – Redmi Note 13، Note 13 Pro و Note 13 Pro+ که دارای دوربین اصلی ۲۰۰MP است. Pro+ از حسگر ۱/۱.۴ اینچی ISOCELL HP3 سامسونگ با پیکسل‌های ۰.۵۶ میکرومتری و فیلم‌برداری تا ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه استفاده می‌کند. این همان سنسوری است که سال گذشته در Redmi Note 12 Pro+ استفاده شد.

هر سه گوشی سری نوت ۱۳ قبلاً در ماه سپتامبر در چین عرضه شده بودند و می‌توان انتظار داشت که هر سه گوشی در هند در رویداد ژانویه عرضه شوند. مطمئناً به زودی جزئیات بیشتری در مورد عرضه جهانی Redmi Note 13 دریافت خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.